1/27/2009

Petang Jumaat ke Rumah Madu Di Kuala Nerang












TERAP INN & RUMAH MADU

Pssst....
23 Jan(Jumaat) Saya berada di Padang Temak Kuala Nerang menghadiri Walimatul Urus . Setelah memandu lebih Kurang 7 Jam dan melimpasi Langgar, Pokok Sena, Bukit Barak,Nakon Nambua, Jam 5.00 Petang saya dan Skuad “D-d” Check Inn di TERAP INN. Berdekatan Pejabat Daerah & Tanah Padang Terap. Lepas Check Inn saya terlalu asyik terbayang-bayang kan madu. Tanpa berlengah lagi saya pun ke Rumah Madu di Pekan Kuala Nerang..alamak tutup rapat?….hari Jumaat rupanya..awat hang tak habaq Kedah Jumaat Cuti …Kebiasaanya semua kedai tutup… Mmmm… niat tak betul kot…

P/S SM SALIM KATA…Melepas lah Sudah…

4 comments:

Tepi Sungai Batu said...

Hai Ustaz, jauh cari madu.....

HABIHA69 said...

Salam Pak Man ittew...madu bukit Pak Man...payah lar nak dapat...mahal pulak harganya...Sambil jalan-jalan saya singgah lar kat kedai tu...rupanya susah juga nak cari madu yer Pak Man...

en_me said...

seng nomor siji milu dak..

HABIHA69 said...

weiii Kang ME...seng siji lah seng ayu.....