10/29/2008

TERPAKU BILA IDOLAKU MENYAPA DI BLOGS


Terpaku mengikut kamus dewan menyatakan maksud terpaku itu ialah; dilekatkan dengan paku,duduk dalam keadaan tidak bergerak-gerak, tidak pula berbunyi-bunyi, terlekat, tertumpu pada matanya....itulah istilah yang memang tepat pada makna dan maksud yang hendak aku ceritakan pada kali ini....semuanya berpunca selepas aku memberi khidmat nasihat Pelajar (itu istilah lembutnya..yang lebih tepat...jerkah)apa tidaknya dah nak keyy in markah baru datang mohon Syafaat katanya...terangkat lah aku.Maka bila waktu sebelum Solat aku pun bukak blogs aku...terkedu lalu terpaku aku bila IDOLA aku telah memberi "Comments" kepada skrip "cerita Balik Kampung Simpang Lima Siri 1" terima kasih lah kakang Jowo Pinter kerana sudi menyapa aku dan semak-semak blogs aku...kalu ada cerita yang tersama, tercopy, terplagiat...kira adik beradik sudah lee yee...ojo pulak ngeret aku areng mahkamah...apa pun Tima Kasih Black Purple kerana sudi ziarah dan mohon tunjuk ajar mana yang tidak betul..Jazakallahu Khairan Kathira...Allah Yubarik alika...

2 comments:

en_me said...

gitteww yerr..

blackpurple @ jowopinter said...

Alah. Apalah sangat saya ini bang. Bukan selebriti pun.

Aku njejak blogmu iki seko Extreme Tracker-ku. Bungah ketemu konco-konco sak kapal. :D

Semoga silaturrahim perpanjangan.