10/08/2008

ROYO(BODHO) NANG BATU LIMO BANGI BARAAN NANG SIMPANG LIMO






Alhamdulillah akhirnya Ramadhan sampai ke penghujungnya, maka aku pun telah beraya di kampung batu 5, jalan bangi(kampung aku) dan Baraan di (Simpang limo) sg. besar rumah permata hatiku, banyak nak diceritakan dan gambar-gambarnya pun aku sisipkan untuk tatapan pembaca...nek nang simpang limo royo ne meriah sekali, panganan ne okeh, enak pulak. nek nag bangi (batu limo) aku ketemu konco-konco skolahan ku, tak delok ke rain ne wes podo tuek... aku sek hensem meneh walaupun wetengku gendut...iki seng ngomong koncoku lo...wes kui aku nglayap areng nilai 3, nilai square, giant nilai..biasalah bangi kan ala-ala metropolitan...jadi ne wong podo royo nang ngarep tivi wae...aku orak betah koyo kue nglekar nang ngarep tivi...aku pun ngalayap leee..

No comments: